יום רביעי, 17 בספטמבר 2014

יפן, היר ווי קאם!

ההתרגשות כבר הייתה בעצמות וההכנות בעיצומן. אתמול בערב לקראת שש יצאנו לשדה התעופה והגענו מוקדם מאוד יחסית כדי להתפנק בטרקלין דן. הבאסה היחידה שהייתה הייתה שקיבלנו מושבים משני עברי המעבר, כך שלא יכולנו לחלוק את הלפטופ הגדוש בסרטים וסדרות שלנו (למדנו את הלקח ולשאר הטיסות עשינו צ'ק אין מוקדם ובחרנו את המקומות שלנו מראש).

חשוב לציין, שלמרות שהזהירו אותנו ממטוסי אל על, המטוס היה מרווח ונעים מאוד. טרקלין דן, לעומת זאת, היה חביב ולא יותר (למרות, שאין ספק שהוא נותן מענה מעולה למחפשים מקום ישיבה נעים עם כוס קפה ועוגיה בחינם).

בעקבות עיכוב של על אל, נחתנו בהונג קונג באיחור של חצי שעה. רצנו במהירות שיא במטרה להספיק לטיסה (הייתה לנו שעה בדיוק להספיק להגיע לטיסה לטוקיו), אבל כשהגענו לשער, מתנשפים ממאמץ, התברר שהטיסה שלנו ליפן התעכבה בחצי שעה גם כן. נחתנו בטוקיו בשעה 21:00 ואחרי כל העניינים (הצהרה על מכס, התעקשות שנכתוב כתובת ביפן, רישום מהיר לביומטרי ביפן) חיכינו למזוודות. בעוד שהמזוודה שלי (רונית) נצפתה על ידינו עוד מהמדרגות שבקומה העליונה, המזוודה של ליאור מיאנה להגיע. מה שמדהים הוא שעובדי חברת התעופה שטסנו איתה היפנים זיהו את הציפייה וחוסר האונים שלנו ומבלי שנגיד שום דבר בנושא, הם כבר שאלו אותנו על המזוודה ויצרו קשר עם הונג קונג.

אז בינתיים אנחנו ממתינים לחדשות טובות בנוגע למזוודה של ליאור. קנינו מוצרים בסיסיים לימים הקרובים (כי גם תיק כלי הרחצה שלנו היה במזוודה שלו) ועכשיו יש לנו תירוץ טוב לגשת לחנות הבגדים uni qlo ולקנות לליאורי בגדים בשפע.

הדירה של ריוקו ב- Maguro מתוקה מאוד וממוקמת בין שפע מסעדות, פאבים וחנויות. נדווח עוד בהמשך על האסלה היפנית המצחיקה שיש בדירה. בינתיים תמונות מהיום העמוס שלנו בדרכים:

נגיף האבולה מלחיץ את כולם. זה השלט שמקבל את פני החשודים בהידבקות במחלה באגף הבידוד בשדה התעופה בטוקיו, Narita.

תמונות מתחנת הרכבת בשדה התעופה Narita. זו רכבת הסקיי ליין המהירה, שלקחנו לדירה בטוקיו.

זוג כרטיסי הרכבת הראשונים שלנו ביפן!

ליאורי שומר על המזוודה היחידה שהגיעה בחירוף נפש.

עוד תמונות שלנו מהרכבת :)

מאוחר כבר ואנחנו הולכים לישון (כבר 01:20 אצלנו). ד"ש לכולם ונשיקות - נעדכן שוב מחר עם תמונות חדשות, חוויות חדשות ובתקווה גם חדשות חדשות בנוגע למזוודה.