יום שני, 29 בספטמבר 2014

אז איפה אתם עושים את החג השנה?


השנה החלטנו לחגוג באופן צנוע, רק שנינו ביפן. חיפשנו מקום טעים במטסומוטו (הגענו למסקנה שהמדד האמיתי שלנו הוא לא המלצות מאתר זה או אחר, אלא פשוט להציץ ולראות היכן יושבים מקומיים, לא תיירים) ומצאנו מסעדה חמודה עם אחד המלצרים המתוקים שיצא לנו לפגוש (ובאמת שכולם מתוקים פה).

הרעיון פשוט מאוד: מעל לאמצע כל שולחן ניצבת ארובה קטנה מעל מעין גריל אישי. אתה מקבל תפריט ביפנית עם תמונות שלא באמת אומרות לך משהו. המלצר, שלא מבין יפנית, מתאמץ מאוד להסביר לך ואתה מצחקק יחד איתו מהסיטואציה. אחרי שבחרת מה אתה מעוניין לצלות, אתה מקבל את נתחי הבשר ומכין אותם לפי טעמך האישי (כמובן, אחרי ניחושים לגבי מה קיבלת). חלק מהנתחים מגיעים שלמים ולכן צריך לגזור אותם עם מספריים. את הנתחים אפשר לתבל ברוטב שום (טעים!) ו\או ברוטב חריף. 

נכון, האוכל לא מתוחכם מדיי, אבל הוא טרי וטעים והאווירה הייתה ממש כיפית. כשסיפרנו למלצר שהגענו מישראל, הוא קד לנו כמעט עד למטה, כלומר בכבוד רב. למעשה, כמעט כל מי ששמע שאנחנו מישראל התפעל והודה לנו על הביקור במסעדה שלו (כנראה שלא מגיעים למקומות האלה לא ישראלים...)

משפחה וחברים יקרים, אנחנו מאחלים לכם שנה טובה ומתוקה, נסיעות רבות לחו"ל, הנאות קטנות וגדולות בחיים ושגרה שמופרעת מדי פעם על ידי הפתעות טובות. אנחנו אוהבים אתכם וחושבים עליכם.

נשיקות!











אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה