יום חמישי, 9 באוקטובר 2014

אומרים שאנשי קיוטו שבורים כלכלית מבזבוז כל כספם על בגדים- באוסקה, על אוכל.

מנאושימה יצאנו במעבורת של 16:30 לאונו, מאונו רכבת מקומית לאוקיאמה, משם בשינקאנסן (הפעם עלינו על הסאקורה בזמן...) לשין-אוסקה, האב השינקאנסנים של העיר ולבסוף כמו שפרוטים בשמן, עם המזוודות והתיקים, באמא של ה-Rush hour, רכבת לקיוטו.
עייפים ורעבים, זרקנו את הדברים בדירה ויצאנו לאכול ראמן באיפודו, אחד ממקדשי ההראמן העולמיים (יש גם בניו יורק, פריז וברלין) ראמן זה דבר גאוני! היינו מאוד רעבים שאפילו תמונה אחת אין.

בבוקר קמנו לטיול בשוק ניקישי, שוק מקורה עם המון דברים שקשורים לאוכל ומוצרי מזון.

בוניטו לפני הגילוף (האלה שרוקדים)

גפילטע יפני - גם מתוק

עונת הערמונים, יש בכל מקום

אורי- מלפפון יפני מוחמץ עם מיסו

ומשם כדי לנצל את היום האחרון של הג'י.אר.פאס נסענו ליום טיול באוסקה, התחלנו סביב תחנת הרכבת בצפון העיר המכונה 'קיטה' (צפון...) ברובע הנקרא אומידה, קניוני ענק והלב העסקי של אוסקה

הקניון של תחנת הרכבת של אוסקה ברקע מימין הסקי בילדינג

תחנת הרכבת אוסקה

ה'גשרים' שחוצים את החור בבניין הן מדרגות נעות בשרוול מתכת מקומה 38 לקומה 40

לאחר מכן ירדנו דרומה לאיזור נמבה, איזור פחות מעונב אבל לחלוטין לא פחות 'שופינגי' הסתובבנו קצת בארקייד הקניות ,שינסאיבאשי, ומשם לאיזור השיקי (בעל השם הלא שיקי בעליל) אמריקה מורה, ורחוב האוכל הדוטונבורי.
מה שיפה הוא שמאחורי רחובות הניאון מסתתרת מידי פעם גם אוסקה אחרת, ישנה ורגועה יותר.

הופך את הטאקויאקי- כדורי פנקייק ממולאים בחתיכות תמנון, עם מלא רטבים מלמעלה- טעים!!

בסמטה צדדית, 5 מטר מהטירוף...

יפנים מתים על חתולים! ביפן אין חתולי רחוב... אם יפני רואה חתול ברחוב, הוא מחוייב תרבותית לצלם אותו.

נערים עובדים, שני מארחים בדרך למועדון שלהם

חנות בלינג לרכב, כל צרכי הבלינג והפימפ בחנות אחת

סיימנו את הלילה בקאיטן (ראנינג) סושי מעולה, ומשם בחזרה לקיוטו, יהיה מוזר לשלם על כל רכבת מעכשיו...

סושי קאנסאי סטייל, הדג כבוש

נאטו... פולי סויה רקובים (אין מילה אחרת, ויפנים מתים על זה) דוחה!!